سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند . [امام علی علیه السلام]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سخن صالحین خدا

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یکی از اولیاء خداوند که هم اکنون در همدان زندگی می کنند حاج آقا الطافی نشاط

می فرمایند:

آدم اگر می خواهد آدم باشد باید آرام باشدآرامش که پیدا کرد می تواند عاشق باشد و علاقه اش به حقیقت بیش تر می شود آرامش که باشد می توان خود را مهار کرد پس آرام باشیم تا آدم باشیم.
یکی از مهم ترین خصوصیات یاران مهدی (عج) اینه که آرامش دارند در برابر سختی ها صبر می کنند با آرامش زندگی می کننند


ومن الله التوفیق
 ************
مردان خدا پرده ی پندار دریدند
یعنی همه جا غیر خدا هیچ ندیدند
هر دست که دادند از آن دست گرفتند
هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند

جمعی به در پیر خرابات خرابند
قومی به بر شیخ مناجات مریدند
همت طلب از باطن پیران سحر خیزند
زیرا که یکی را ز دو عالم طلبیدند
*************************************
 
به نام آن خدایی که از همه ی اندیشه ها برتر است.

شیخ رجبعلی خیاط
شیخ رجبعلی خیاط، آن عارف بزرگ ،هم احاطه به عالم برزخ داشت، هم سیطره به عالم قیامت داشت . غوغا بود،یک انسان استثنایی.
اگر نگویم در این عصر بی نظیر بود دست کم،کم نظیر بود.
به شیخ رجبعلی خیاطگفتند :شیخ رجبعلی خیاطچه شد که چشم های برزخی تو باز شد؟
چه شد رابطه با امام زمان(عج) پیدا کردی چه شدبه مقام فنا رسیدی؟دو فرشته بر تو نازل شدند و درس فنا را به تو آموختند ، به تو گفتند:رجبعلی!
فرمود: من جوان بودم حدود 23 سال سن داشتم. یکی از دختران اقوام شیفته ما شد. در خانه ی
خلوتی قرار گرفتیم محیط گناه آماده بود.
تقاضای گناه کرد. هیچ منعی برای گناه نداشت . یک مرتبه به خودآمدم رو به آسمان کردم
و گفتم : خدایا من این گناه را نمی کنم آن هم نه به خاطر بهشت ، یا ترس از جهنم ، به خاطر تو و به عشق تو من این گناه را انجام نمی دهم.
خدایا توهم بیا زیر بغل مرا بگیر .از اطاق بیرون آمدم چشم هایم کار می کند . مردم را با قیافه های
باطنی و حقیقی که دارند می بینم .
*******************************
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بنده خدا ( سه شنبه 87/5/8 :: ساعت 8:5 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روان شناسی
السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)
سخن صالحین خدا